Besökare totalt: Besökare idag: Carro Lager - Jag är tillbaka 👊

Carro Lager

Min värld med mina hemligheter

Jag är tillbaka 👊

Kategori: Allmänt

Hej 😁
Nå, har jag någon som saknat mig och mina inlägg? 
 
Det blev en lite paus från bloggandet men också en lite paus från viktväktarna. 
Det har varit så mycket olika aktiviteter nu under hela december så jag valde att inte köra med viktväktarna helt full ut. 
Vardagarna höll jag mig, men nu dom sista 2 veckorna har både godis och annat onyttigt åkt in i munnen. 
Det är så att jag nästan gick tillbaka till mitt gamla dåliga jag, jag hann bli lite sockerberoende. 
Så nu med det nya året och med nya krafter och vilja så är jag igen redo att köra på stenhårt för att nå mitt mål 🤗👏 
Thailand närmar sig, och även sommaren, så jag vill känna mig bekväm när man ska börja ta fram sommarklänningar m.m 
 
Under december och all onyttigt så gick jag upp 2,5 kg, så mitt totala är nu 10,6 kg 
Det känns ändå okej, mer än 10 kg är fortfarande bort från min kropp 👌
 
Men som sagt, nu är jag tillbaka och nu kör vi 👊👊👊 
 
Tänkte dela med mig av min fullspäckade december
 
En helg med underbara vänner på Birka Cruises
 
 
 
En matlagningskurs med goaste jobbarkompisarna.
 
 
 
En helt magisk helg, bara jag och Kevin i Stockholm. 
Men bla Idol-finalen ❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Julafton hos oss
 
 
 
 
 
Vi testade även på att gå till kyrkan på självaste julafton
 
Nyår 2017-2018 hos älskade vännerna Daniel och Camilla Hillbrant ❤❤❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Men..... 
NU KÖR VI 👊👊👊 
Kram från mig // 😘
Kommentera inlägget här: