Besökare totalt: Besökare idag: Carro Lager - Vecka 9

Carro Lager

Min värld med mina hemligheter

Vecka 9

Kategori: Viktresa

Hej 💞 

Det är ju egentligen söndagar som jag mäter mig men eftersom jag inte va hemma på söndag morgon så tänkte jag att jag gör det som på måndagen.

Men jag lyckades ta mig upp tidigt igår morse för att dra till gymmet så jag glömde faktiskt av det igår. 

Idag är jag hemma från jobbet då jag började må väldigt konstigt i magen när jag var å handlade efter jobbet igår. Och det fortsatte under kvällen med hade även ont i morse. Så jag fick sjukanmäla mig 😶 

Och väl hemma idag så känner jag att jag gjorde rätt val, och vad det känns nu så blir det även att jag är hemma imorgon 😏 

Men hur som helst så måttade jag mig snabbt i morse och här är mina resultat efter 8 veckor :

Under navel : -10,5 cm

Lår :  -6,5 cm

Rumpa :  -8 cm

Biceps : -3,5 cm

Som ni ser går det sakta men säkert neråt, men det känns mer å mer på mina kläder, framförallt på mina arbetsbyxor, vilket känns helt fantastisk 💪🤗 

Nu blir det åter i viloläge i soffan igen, vill egentligen bara träna och motionera, men Men, vi kör med maten istället ☝️ 

#minviktresa #ingaursäkter #jagharbestämtmig #nukörvi #massakilonmåstebort #sitterbaraiskallen #10000stegomdagen
#silvastegräknare #hjälppåvägen #thailand2018 #dag58 #hejacarro

Kommentera inlägget här: