Besökare totalt: Besökare idag: Carro Lager - Söndag och minus...... på kontot

Carro Lager

Min värld med mina hemligheter

Söndag och minus...... på kontot

Kategori: Allmänt

Heje 💞

Då var det söndag och helgen är strax förbi, herregud vad helgerna går så fort.

Hur har eran helg varit?

Min har varit lugn med mycket shopping 💸
Min son Kevin har ju växt så otroligt mycket så jag behövde köpa en del kläder, mer eller mindre en ny garderob.
Så vad passar inte bättre en att ta en tripp till Ullared 🤗

Jag fick ett meddelande i veckan från min älskade syster om jag skulle med henne och mamma till Ullared och självklart hängde jag på.
Herreguud vad folk det var 😲
Jag skulle mer eller mindre bara handla till Kevin, hade egentligen inget annat att handla, men ändå slutar summan på 5.600 riksdaler 😅💸
Men jag var väldigt nöjd med allting...

 
Hela denna för 5.600 kr, bagen är större och tyngre än vad de ser ut
 
 
Här är nästan allting 👇
 
Ny vinterjacka och termobrallor till Kevin
 
 
Den rosa ska vi ha lite viktiga papper i samt räkningar
 
Lite till julen 
 
 
 
Här kommer Kevin's kläder
Mina kläder
Fredriks kläder samt köksgrejer
Sminkgeejer, solglasögon, väska m.m m.m
 
 
Bara älskar min nya höst/vinter jacka ❤🙆‍♀️
 
 
 
Det var nog allting som jag fick med mig hem från Ullared denna gången. Och man blir minst sagt fattig på pengar, men rik på kläder, prylar å sånt....
Fast jag älskar ju kläder, prylar å sånt 👌😁 
 
 
Och som sagt så är det söndag, och nu vet ni vad det betyder....

Ja, det är dags för mina mått och även foto.
Men jag kommer fortfarande hålla mina foton för mig själv då jag fortfarande skäms rätt mycket över hur min kropp ser ut.
Men vem vet, kanske att jag bjuder på det när jag nått -10 kg 🤤
Här kommer resultat:

Under navel : -10 cm
Lår : -6 cm
Rumpa : -6 cm
Biceps : -3 cm

Imorgon har jag gått 50 dagar utan godis, chips, bakverk, glass!!!!
Ska nog klara ett tag till men vissa dagar är bra svåra, som idag ville jag verkligen ha choklad... Men snart har jag ju nått 50 dagar så då måste jag ju stå på mig 👏👏👏

#minviktresa #ingaursäkter #jagharbestämtmig #nukörvi #massakilonmåstebort #sitterbaraiskallen #10000stegomdagen
#silvastegräknare #hjälppåvägen #thailand2018 #dag49 #hejacarro

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2017-09-19 | 15:29:18

    Är jackan från Ullared?
    Vad kostade den?
    Bra jobbat med allt!!

    Svar: Jajamän, jag köpte jackan på Ullared nu i lördags. Den kostade ca 450:- Är jätte nöjd, så nu längtar jag tills det blir lite kallare ute 😁

    Tack för peppandet 😗
    Carro Lager

Kommentera inlägget här: