Besökare totalt: Besökare idag: Carro Lager - Tjejhelg i Dalsland

Carro Lager

Min värld med mina hemligheter

Tjejhelg i Dalsland

Kategori: Allmänt

Hej 💞 
 
Denna veckan har det inte varit så värst mycket bloggande, men som jag skrev i onsdags så har jag inte mått helt hundra, jag är inte sjuk men jag känner mig rätt trött och hängig samt huvudvärk varje dag. 
Jag börja undra om det har nåt med borrelia att göra, men det är det säkert. 
I fredags avslutade jag iaf min antibiotika kur så det känns jätte bra, och mitt märke har blivit så mycket mindre.
Så här såg det ut innan 👇
 
 
Och så här är det nu 👇
 
Så det har definitivt hjälpt med antibiotika. Nu får vi hoppas att det inte kommer tillbaka! 
 
Men nåt som jag tänker kommer tillbaka till nu är träningen!! 
Oj vad jag saknar att kunna svettas och lite köra slut på mig själv, NU E JAG FASIKEN REDO 💪💪💪 
 
Inför denna helgen, eller lördag-söndag hade jag och några tjejkompisar bestämt oss gör att göra en tjejhelg i Dalsland. 
En av tjejernas göbbe har en stuga där, så vi bestämde oss för en träff bara vi tjejer.
Vi bestämde oss för att vi skulle köra liten av en träningshelg, då vi alla vill sätta igång och börja träna och som vi alla vet så blir det lättare när man är flera.
Vi skulle varit 5 st men min syster blev sjuk så då blidde vi 4 jäntor istället.
Så i lördags blev jag upphämtad av Åsa, sen åkte vi och hämtade upp Helen för att sedan åka vidare till Malin som redan var uppe i Dalsland.
 
Vi tjejer kan, vi skulle vara borta en dag 😂
 
"Vi e snart där"  meddelar vi Malin
 
 
När vi kom upp så tog vi oss en promenad på 1 timme, direkt efter det körde vi ett träningspass, cirkelträning med tabata, köra 1 minut vila 1 minut
(tänk på att vi är otränade) 😂 
Eftersom det regnade under promenaden så va det rätt blött på marken, så vi körde alla liggande övningar inomhus efteråt
Färdiga, svettiga, nöjda och glada tjejer ☝️
 
En nyduschad och nöjd jag 🤗
 
Vissa eldar, vissa dricker vin, vissa tar kort för att föreviga denna mysiga kväll
 
ÄNTLIGEN MAAAAAAAT, vi var så hungriga och jäklans vad gott det var 😋 
 
Dagens morgonpromenad, samma varv som igår, fast andra hållet 👏
Vi kände att vi ville gå oss av en liten lätt träningsvärk, dock hjälpte det inte 😂😂😂 
Träningsvärken kom smygandes på ändå...
 
Jag, jäkligt nöjd efter denna härliga helg med brudarna i Dalsland 👇
 
 
Tack så mycket för denna helgen tjejer, får se vad vi hittar på nästa gång.
Glad att man har er som man kan snacka skit och att vi har varandra att bolla med om saker och ting här i livet 💞💞💞 
 
Mina mått kommer imorgon istället, jag glömde måttbandet hemma och jag vill gärna mäta mig innan intag av mat och dryck 🤣
 
Kram på er alla som följer mig och min resa 😘
 

#minviktresa #ingaursäkter #jagharbestämtmig #nukörvi #massakilonmåstebort #sitterbaraiskallen #10000stegomdagen
#silvastegräknare #hjälppåvägen #thailand2018 #dag56 #hejacarro

 
 

KOMMENTARER:

  • Isabell Hedberg säger:
    2017-09-24 | 17:55:16
    Bloggadress: http://isabellh.se/

    Vad härligt med en riktig tjejhelg :D

    Svar: Ja men eller hur 👭 Det gör mycket för själen att hänga med tjejkompisarna och bolla fram och tillbaka om livet 💗
    Carro Lager

Kommentera inlägget här: