Besökare totalt: Besökare idag: Carro Lager - Minus med Viktväktarna

Carro Lager

Min värld med mina hemligheter

Minus med Viktväktarna

Kategori: Allmänt

Hej 💞 
Idag kommer det ett lite roligare inlägg för idag var det dags att väga mig igen.
Med tanke på att jag festade till det i fredags och att jag inte har kunnat motionera så stod vågen på ytterligare
-1 kg ✌ wiiihooooo 💃💃💃
Totalt har jag nu gått ner 8 kg på 6 1/2 vecka 🙆‍♀️
 
Där ser man hur mycket bara maten gör. 
Jag har ju hört det förr men en jobbarkompis så det att 80 % är maten 20 % är träning. 
Så genom att ha koll på vad jag äter, genom att jag väger nästan allting, så går jag neråt.
 
Jo, ska jag tex ut och äta så höftar jag, och gärna överdriver lite.. 
Men hela mitt tankesätt är förändrat, äter jag ute så väljer jag rätt väl, som jag vet är med mindre Points.
 
 
Det bästa med Viktväktarna är ju att man verkligen FÅR äta och dricka allting,
men ☝️  då MÅSTE man skriv in allting.
Så jag får alltså äta allting, men kanske inte lika mycket av allt. Och det passar mig så bra!
Inga förbud och jag har gått ner 8 kg!!!!! 
 
 
Inte en enda vecka har jag stått still eller gått upp i vikt.
 
Måste få skryta med att jag faktiskt inte ätit EN enda godisbit på 45 dagar!!! Så fruktansvärt stort 🙆‍♀️
 
 
Jag vill också tacka för era omtanke angående mitt förra inlägg, och tack för att ni delar med er om vad ni gått igenom och tankar m.m m.m 
Guld värt ska ni veta, ni är med i med och motgångar ❤❤❤ Kärlek till er 😘
Kram på er // Carro 
 

#minviktresa #ingaursäkter #jagharbestämtmig #nukörvi #massakilonmåstebort #sitterbaraiskallen #10000stegomdagen
#silvastegräknare #hjälppåvägen #thailand2018 #dag45 #hejacarro

 
Kommentera inlägget här: