Besökare totalt: Besökare idag: Carro Lager - Frisören, vägdag och FEST!

Carro Lager

Min värld med mina hemligheter

Frisören, vägdag och FEST!

Kategori: Allmänt

Hej 💞 
Just i detta nu sitter jag hos frisören.
Som jag skrev i mitt förra inlägg så har jag nått mitt första delmål och då var det ett besök hos frisören som jag hade som "pris".
Dock är det mitt andra frisörbesök denna veckan 😏
 
Jag hade bokat en tid med färg och klippning i måndags på en av alla frisörsalongerna i Stenungsund, och när jag kommer dit så har det "blivit något fel i bokingen", så jag fick bara en klippning. 
Jag blev sååååå besviken 😟  
Klippningen blev inte alls bra och hon bad inte om ursäkt för att det blivit fel, inget på priset och så fick jag ju ingen färgning.... 
Så jag fick snällt betala, sen gick jag ut och bokade en ny tid på Hair i Angered,  där jag nu sitter.
Och här kan det inte gå fel!! Dom har bla fått pris flera gånger för bästa frisör i Göteborg.  Så jag vågar tro på de 💇🙆 
 
Men nu till något positivt 🤗 
Det är ju vägdag idag....
Jag har gått ner 1,9 kg sen förra onsdagen och därmed har jag gått ner HELA 7 kg på 5 1/2 vecka vilket känns otroligt!!! 👏🙆
 
Imorgon ska vi ut med jobbet på quiz för att fira två arbetskollegor som fyllt 50 år, ska bli skit kul, men jag ser sååååå fram emot fredag.
Då ska vi oxå ut med jobbet, då vi firar 100 år.
Då ska vi till Stenungsbaden med trubadur och buffé m.m m.m
Jag har haft detta datumet, den 8 september som ytterligare ett delmål.
För som ni vet så har jag har inte ätit godis, chips, bakverk, druckit dricka eller alkohol.
Men just den 8 september så ska jag fira att jag klarat mig så länge och att jag verkligen har hållt mig borta från det. 
Det datumet får vara okej med lite fest, jag måste även få leva lite. Speciellt när jag inte vill ha några förbjud.. 
Det var främst till detta datumet jag ville fixa det till, och nu är det bara några dagar dit 👏✌👌 
Men jag ska försöka hålla mig borta från godis, chips å dricks ett tag till. 
Istället för godis så vill jag istället unna mig en fredags Kaffe Karlsson vilket jag ÄLSKAR!!!! 😋😋😋 
 
 
 
 
 
 
 
#minviktresa #ingaursäkter #jagharbestämtmig #nukörvi #massakilonmåstebort #sitterbaraiskallen #10000stegomdagen
#silvastegräknare #hjälppåvägen #thailand2018 #dag38 #hejacarro

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2017-09-07 | 06:39:04

    Inspirerande, du är grym 👊 Ha så sköj på fredag 🤠

    Svar: Hej och tack så otroligt mycket för dom orden 👌😗
    Carro Lager

Kommentera inlägget här: