Besökare totalt: Besökare idag: Carro Lager - Det går fortfarande neråt

Carro Lager

Min värld med mina hemligheter

Det går fortfarande neråt

Kategori: Viktresa

Hej 💞
Idag blir det ett snabbt inlägg då jag känner mig lite hängig och väldigt trött.

Idag är det onsdag och det betyder att det är dags för veckans vägning.
Det är alltid lika spännande och se vad det står på vågen just nu 👍

Och det går fortfarande neråt, idag visade vågen - 0,6 kg
Så totalt har jag nu gått ner 8,6 kg på 7 veckor ✌💃👏
Wiihooo 💃💃💃
Jag ligger alltså plus på 1,6 kg då mitt mål är att försöka snitta 1 kg i veckan.

Sitter och väntar på att få åka med färjan så jag bara kan komma hem å lägga mig med täcke i soffan, tända ljus, dricka lite te och vila upp mig inför morgondagen då vi ska ha utbildning på jobbet, med HRL-utbildning samt släcka bränder å så.. 
Ska bli fruktansvärt spännande men jag ska erkänna att jag är lite nervös för detta med att släcka eld å så. Men de ska nog gå bra 👍

Ha en underbar lill-lördag
Kram på er alla goa som följer mig och hejjar på mig 😘😘😘

#minviktresa #ingaursäkter #jagharbestämtmig #nukörvi #massakilonmåstebort #sitterbaraiskallen #10000stegomdagen
#silvastegräknare #hjälppåvägen #thailand2018 #dag52 #hejacarro
Kommentera inlägget här: