Besökare totalt: Besökare idag: Carro Lager - Dag 60

Carro Lager

Min värld med mina hemligheter

Dag 60

Kategori: Allmänt

Hej alla fina som följer mig och min viktresa 💞 
 
Igår var det min vägdag, men som jag skrev häromdagen så har jag varit dålig och alltså varit hemma från jobbet. 
Och med tanke på att jag väger mig på jobbet så fick jag vänta tills jag kom tillbaka men jag var tillbaka redan idag, sååååå skönt att det inte var långvarigt 🙃 
 
Tyvärr kan jag ju inte låta bli att bli lite, men bara lite besviken när jag inte får så stora resultat på vågen.
Men jag försöker verkligen verkligen intala mig att jag e skit duktig och faktiskt lyckas gå ner. 
 
Denna veckan har jag gått ner 0,6 kg. 
Så på 8 1/2 vecka, 60 dagar har jag ner totalt :
9,2 kg ✌✌✌ 
Och varje vecka har jag gått ner, aldrig stått stilla eller ett enda plus på vågen, så jag bara MÅSTE vara sååå nöjd och stolt, och DET ÄR JAG 🤗💪 
Jag har 21, 5 kg kvar till mitt slutmål, och jag ska lyckas.
 
Jag kom på mig själv idag när jag pratade med några bekanta i stil med 
- "OM jag lyckas till att bli Guldmedlem" 
Men jag rättade mig själv och så sedan 
- " Inte OM, utan NÄR jag lyckas " 
 
Som jag skrivit så många ggr så är det även så mycket mentalt man måste ändra på.
I stil med att man faktiskt kommer dit mentalt,
att man bara SKA LYCKAS, och inte nöja sig när man närmar sig målet. 
 
I måndags ville jag åt mina 10.000 steg, och gick ut i mörkret, det enda som gav lite ljus var ljuset från kyrkan 
 
 
Idag firade vi några 50-åringar på jobbet, detta var en av dom vackra tårtorna, jag lyckades hålla mig ✌
 
 
 
Sjukt stolt Idag!!! 
Idag är det 60 dagar utan godis, bakverk, chips/ostbågar å sånt där 💃 
 
 
Imorgon är det fredag och då ska jag njuta så mycket av mitt fredagsgodis, som är Kaffe Karlsson. 
Jag har verkligen tagit bort mycket nu så jag har inte njutit av Kaffe Karlsson på ett tag, istället för att köpa hem massa godis så får detta bli mitt fredagsgodis. 
 
Så ni förstår nog hur mycket jag längtar tills imorgon 😋
Kram på er alla goa// 😘😘😘 Carro 
 

#minviktresa #ingaursäkter #jagharbestämtmig #nukörvi #massakilonmåstebort #sitterbaraiskallen #10000stegomdagen
#silvastegräknare #hjälppåvägen #thailand2018 #dag60 #hejacarro

KOMMENTARER:

  • Lars Gustafsson säger:
    2017-09-28 | 20:40:14
    Bloggadress: http://nykterfyllekaja.blogg.se/

    Grattis 60 dagar utan sötsaker och din viktminskning. Jag har bara börjat 3 dagar utan sötsaker. Jag säger bara pust

    Svar: Åh tack 🤗 Konstigt nog så har det faktiskt inte direkt varit svårt, jag kan nästan räkna på en halv hans om gånger det varit riktigt jobbigt.
    Men jag har bara bestämt mig nu och jag vet ju varför jag blivit så stor som jag är. Dags att försöka ta bort så mycket som möjligt och njuta nån gång ibland, INTE VARJE DAG 😂😂😂
    Tack för dina ord, och hejja dig som varit utan i 3 dagar!!
    Har du testat kromtabletter? Tror faktiskt det har hjälpt mig så otroligt mycket.
    Tar en kromtablett vid frukost varje dag.
    Lycka till!!
    Carro Lager

  • Lars Gustafsson säger:
    2017-09-28 | 21:38:24
    Bloggadress: http://nykterfyllekaja.blogg.se/

    Ok kromtablett tack för tipset

Kommentera inlägget här: