Besökare totalt: Besökare idag: Carro Lager - Borrelia.....

Carro Lager

Min värld med mina hemligheter

Borrelia.....

Kategori: Allmänt

Hej 💞
Tänkte göra ett snabbt inlägg.....
 
Denna veckan har tyvärr inte börjat så bra då jag har känt mig väldigt hängig och trött med huvudvärk...
Men ändå lixom inte sjuk... 
Och jag som kände mig så redo för att börja ta tag i motionen och träningen igen.. 
Men jag går snällt vänta några dagar till 😏
Känner mig lite smått frustrerad. 
 
Jo, jag har haft ett märke på mitt ena ben, som jag har trott varit ett myggbett från början, men märket har inte gått bort och nu har det t o m blivit större..
Så jag bokade en tid till läkaren igår. 
Och läkaren kunde konstatera att det är Borrelia jag har fått........ 🤐 
 
Och mina älskade svärföräldrar som har mer än tjatat (av kärlek) på oss att vi ska ta dessa sprutor mot fästingar.
Och vi har sagt att vi ska göra det, och menat det, men detta med att ta tiden till att göra det.
Och självklart ska det drabba nån av oss innan vi ser till att ta dessa sprutor!!!  
 
Är det någon mer av er som haft borrelia eller kanske
t o m TBE? 
Och hur har det isfl gått?
 
Jag vill absolut inte skrämma upp mig själv, men jag vill väl vara beredd ifall..... 
 
Nu sa läkaren att det inte ska vara farligt och jag har börjat äta antibiotika som jag ska göra i 10 dagar nu. 
 
Vill avsluta detta inlägg på det bästa sättet, en bild på min fantastiska pojke, en bild jag tog nu när han kom ur duschen 💓 
 
 
Kevin vad jag älskar dig 💞 
 
Kram // Carro 
Kommentera inlägget här: