Besökare totalt: Besökare idag: Carro Lager - 6 veckor och nya mått

Carro Lager

Min värld med mina hemligheter

6 veckor och nya mått

Kategori: Allmänt

Hej 💞 
Idag är det söndag igen.
Herregud vad veckorna springer iväg, men eftersom man går igenom denna viktresa och förändringen så känns det väldigt kul, man "längtar" till varje onsdag då man ska väga sig.
Just denna onsdagen som kommer, då får vi se hur kul det är att ställa sig på vågen efter att man varit ute på fest. 
 
Denna festen som jag så mycket såg fram till, det var verkligen kul, men jag ska erkänna att jag saknade många arbetskollegor ❤ 
 
Jag fick njuta av min första öl efter nästan 6 veckor, det var så gott 👌 
Och jag köpte mig även en kaffe karlsson den va så fantastiskt god 😋 
Men ☝ jag mådde som jag förtjänade igår och det var väl inte lika fantastiskt😂 
På nått sätt är det väl bra att man mår som man gör dagen efter, för jag kan erkänna att jag inte är så speciellt sugen på att festa på ett tag. 
Jag fick min dos i fredags, det var kul, det var gott men ja, nu kan jag hålla mig ett tag till ✌ 
 
Idag är det dags att mäta mig och här är mina mått efter 6 veckor : 
Under navel : -10 cm
Lår : -5 cm
Rumpa : -5,5 cm
Biceps : -2,5 cm
 
Jag vet att en blogg är så mycket roligare med bilder men jag har varit riktigt dålig på att ta bild denna veckan 🤔 
Ska absolut bli bättre på det! 
 
Fredrik är ute och fixar med trappan på altanen, han är så duktig,  och jag sitter inne under filten i soffan och känner mig väldigt trött, frusen och rätt sliten. 
Men ibland måste man få ha sådana dagar. 
 
Jag ska ju ta 10.000 steg om dagen, men som jag nämnt innan så har jag varit tvungen att ta det väldigt lugnt. 
Men nu känner jag att jag är redo att köra på igen, så nu hoppas jag att mina ben vill vara med mig.
NU KÖR VI 💪 
 
Kram på er 😘
 
#minviktresa #ingaursäkter #jagharbestämtmig #nukörvi #massakilonmåstebort #sitterbaraiskallen #10000stegomdagen
#silvastegräknare #hjälppåvägen #thailand2018 #dag42 #hejacarro
Kommentera inlägget här: