Besökare totalt: Besökare idag: Carro Lager - Nervös inför vägdag

Carro Lager

Min värld med mina hemligheter

Nervös inför vägdag

Kategori: Allmänt

Heje 💞 
Nu har jag faktiskt varit väldigt dålig på att blogga denna helg och vecka 😏 
Så skärpning av mig ☝️ 
 
I helgen var jag både barnledig och gräsänkling, så då passade jag på att ge mig massa tid med gamla vänner och min älskade syster 💞 
Så helgen gav mig så mycket energi och även mycket tanke på att jag bara MÅSTE skärpa mig angående att träffa vänner, för jag saknar många av dom, och man mår ju så förbannat bra av det!!! 
 
I lördags åkte jag för att träffa en gammal jobbarkompis, Lena m. familj. 
Det var underbart att få krama om henne igen och bara få hänga med henne igen å få tjöta lite skit 😍 
 
Här är jag på väg ner till Göteborg 👇
 
Efter besöket hos Lena så blev det ett spontant besök och övernattning i min älskade syster m. familj ❤ 
Så härligt att man alltid är välkommen att våldgästa dom 😁✌😘
 
Min underbara goa systerson Charlie ❤❤❤ 
Här gosar han med sin mamma, var tvungen att smygfota då han skrattade så underbart ❤
 
Och i söndags hade jag bestämt en träff med en undeebar tjej, Therese Alenmo, som är en gammal klasskompis från gymnasiet, som jag även spelat handboll tillsammans med i flera år. 
Men nu var det så längesen vi träffades, så nu var det dags. Jag åkte hem till henne så sätt vi bara å tog igen massa förlorad tid och vad som händer nu för tiden m.m m.m  
Känner dock att det inte räckte då jag saknar denna tösabit sjukt mycket.  Så det får snart bli dejt igen, eller vad säger du Tessan? ❤ 
 
Idag var det dags för veckans vägning. 
Jag var så super nervös då jag har smygvägt mig både måndag och tisdag utan några bra resultat alls.... 
Jag var faktiskt beredd på att det skulle stå stilla eller
t o m ett plus 🤤 
Så idag ställde jag mig nästan med skakande ben och vågen visade  -0,4 kg.. 
Så denna veckan e jag skit nöjd, då jag var rädd för att det inte skulle vara något minus alls... 🤗 
 
Nu har jag gått ner 9,6 kg på 9 1/2 vecka vilket känns grymt, men jäklar vad jag längtar tills jag kan skryta med - 10 kg, SNART ÄR JAG FAKTISKT DÄR!!!! 💪💪💪 
 
Så veckans minus firade jag på gymmet med ett jobbigt spinning pass, det är verkligen hatkärlek ❤😝 
 
 
 
Älskar att svettas, om ni missat det!!!! 
 
Efter en dusch med lite bastu e jag sjukt nöjd med dagen 🤗👊
 
Nu blir det soffhäng med en kopp te, sen lär jag somna gött ikväll 😁 
Kram på er alla fina där ute 😘
// Carro

#minviktresa #ingaursäkter #jagharbestämtmig #nukörvi #massakilonmåstebort #sitterbaraiskallen #thailand2018 #dag66 #hejacarro

Kommentera inlägget här: