Besökare totalt: Besökare idag: Carro Lager - Helgen i det stora hela

Carro Lager

Min värld med mina hemligheter

Helgen i det stora hela

Kategori: Allmänt

Heje 🙋‍♀️💞
 
Så var det måndag igen, och i morse kändes det som att det inte ens varit helg.
Usch vad denna helgen gick så fort.
Men jag hade ändå en jätte bra snabb helg.
I fredags var det mys med min älskade lilla familj framför Idol med god mat och en öl å kaffe Karlsson, som har blivit mitt fredags godis 😋😋😋
Och i lördags hade jag och min syster bestämt dejt med våra familjer, dom ville ha hjälp att göra iordning sin lilla bil då den ska säljas, så Fredrik och Peter fixade med den och min bil medans jag sörran och ongarna drog till Torp, jag var tvungen att köpa nya skor till Kevin, både inomhusskor samt uteskor.
Vi åkte direkt till Sportshopen, och vi hade tur, vi köpte båda skorna där, ena paret för 250 kr och det andra för 200 kr, helt grymt, två par skor under 500 kr, det händer inte ofta!!
 
Jo, fredagen började inte så bra, fick ett oroligt meddelande av min syster som skrev att dom var påväg in till sjukhuset då Charliesen hade ramlat illa från gungan på dagis, och efter röntgen så var det konstaterat att han hade en fraktur i nyckelbenet 😢😢😢
Våran älskade lilla fis, gu vad jag tyckte så synd om honom. Men så fick jag träffa honom i lördags och han var så duktig ❤
 
 
 
Hur som helst, efter vi varit på Torp åkte vi hem till oss för att laga middag och bara vara å mysa.
 
Eftersom vi skulle upp väldigt tidigt dagen efter så sov sissen m. familj inte över.
Att vi skulle upp tidigt var att Kevin hade match klockan 09.00 i Göteborg, och Fredrik skulle iväg och lämna in våran husbil för lagning.
Men när klockan ringde för mig och Kevin så mådde jag så otroligt dåligt, ont i magen och mådde riktigt illa, som att jag skulle spy.
Jag kände liknande förra helgen oxå, så jag tror jag vet vad det kan vara.
Med tanke på att jag kör med viktväktarna nu och inte alls äter lika mycket, då min magsäck såklart har krympt, och förra fredagen och denna lördagen så åt jag alldeles för mycket, räknade alltså inte Points.
Jag tror ialf att det handlar om det eftersom jag nu känt så 2 ggr på kort tid...
Så jag MÅSTE alltså sköta mig!!!!
Det är inte alltid en dans på rosor...
 
Det jag ska skriva nu skäms jag så otroligt mycket av ☹ Pga att jag mådde så dåligt så fick min son lida, för vi kunde alltså inte åka till hans match, för jag vågade inte sätta mig i bilen när jag mådde så dåligt.
Jag skämdes som fasiken... Usch usch usch 😔😔😔
Så jag fick mig en ordentlig läxa!!!
 
Med det säger jag Hej och goodbaj ❤
Kommentera inlägget här: