Besökare totalt: Besökare idag: Carro Lager - ÄNTLIGEN kom det, booom 👊

Carro Lager

Min värld med mina hemligheter

ÄNTLIGEN kom det, booom 👊

Kategori: Viktresa

Hej alla fina 💞💞💞 
 
Jag har verkligen försökt blogga flera ggr denna veckan, men bloggen har väl hängt sig. Jag vill lägga upp bilder men det har inte gått, vilket jag blir lite irriterad på. 
Jag bloggar nämligen via mobilen, då det blir lättare eftersom alla bilder finns där.
 
Men idag gick det igen, så nu kör vi 🤗 
 
Hoppas eran helg var fantastiskt.
Min blev lite blandad...
 
I fredags hämtade jag min son och så körde vi idolkväll som vanligt på fredagar. 
Och på lördagen hade jag bestämt med en tjejkompis m. hennes familj att vi skulle ut till Uddevalla å käka på Pinchos. 
Det blev verkligen jätte mysigt och otroligt god mat och dryck. 
Min man saknades dock, han orkade inte efter han varit och åkt fyrhjuling hela dagen i massa lera å grejer, så det fick bli mamma-son mys ❤ 
Här e några bilder från restaurangen:
 
Helen och Elin beställer mat och dryck
 
Kevin tog en drink (alkoholfri SÅKLART)
 
Och eftersom jag körde så blev det en alkoholfri öl för mig, gött 😋
 
Min älskade pojke ❤
 
 
 
Magnus e nöjd med sin hamburgare och öl 😁
 
 
 
Vi alla var helnöjda när vi gick därifrån. 
Det var ett mysigt ställe och maten var jätte god.
 
Men ☝️ (varning för lite äckligt)
Under natten, vid 3-4 tiden ropade Kevin på mig att jag skulle komma.
Där stog han vid toalettholken, han hade inte hunnit ta upp locket, så var det fullt med spya på hela toaletten.
Min älskade lilla pojke mådde så otroligt dåligt. 
Så jag kan bara anta att han fått i sig nånting från restaurangen. 
Vi alla andra mådde bra, så jag vet inte vad just Kevin fick i sig. 
Så ni förstår nog vad jag fick göra under lördagsnatten..  
 
Hur som helst, i söndags var det dags för nya mått, och här är resultaten :
 
Under naveln : -12 cm
Lår : 7 cm
Rumpa : -8 cm
Biceps : -3,5 cm
 
Jag tror inte jag gör det helt rätt när jag mäter mig, för jag mäter alltid där jag är som störst.. 
Kanske därför jag inte får så stora resultat, eller oxå så stämmer det 😂😂😂 
 
 
Vi kör ju stenhårt med idol på fredagar, det är mycket pga att när Kevin fyllde år i februari, då fick han i present att han ska få gå på Idol-finalen.
Han blev svin glad, trotts att det inte ens hade börjat och vi inte visste vilka som skulle vara med, men det kan väl inte gå fel?! 
I måndags så släpptrs finalbiljetterna, så jag var snabbt vid datan för att boka.
Så nu är finalbiljetterna bokade, wiihooo 💃💃💃 
Det ska faktiskt bli jätte roligt.
Det blir jag och Kevin som drar till Stockholm den 8 december, fredag-söndag, för att se idolfinalen samt mysa i våran stora stad. 
Så här Du några tips vad vi kan göra i Stockholm på lördagen?
 
Grymma platser vi fick vi oxå 👇
 
 
Idag är det onsdag och då vet ni ju alla vad det betyder....
Vägdag!!!!! 
Och BOOOOOM 👊👊👊 
DÄR KOM -10 KG 💃💃💃✌👊👏 
Hejja mig ta mig fan ✌ 
Jag e så förbannat jäkla stolt, men jag har fortfarande lång väg kvar.
Men jag kommer klara detta, för så jävla grym känner jag mig just nu 💞 
Idag är det även 73 dagar utan godis, bakverk, chips å liknande 👏👏👏
100 dagar närmar sig 🤗
 
 
Så, nu ska jag njuta av min viktnedgång i soffan, framför Tv:n med en kopp te 😋 
 
Kram på er alla där ute ❤
#minviktresa #ingaursäkter #jagharbestämtmig #nukörvi #massakilonmåstebort #sitterbaraiskallen #thailand2018 #dag73 #hejacarro 

KOMMENTARER:

  • JossanHaugen säger:
    2017-10-11 | 21:20:44
    Bloggadress: http://jossanhaugen.blogg.se/

    Älskar restaurangen! Suveränt upplägg och passar perfekt när man vill umgås med sina vänner under en stund eller har med sig barnen! :) Love it!

    Svar: Ja, men restaurangen e så mysig och jag älskar upplägget.Så jag kommer definitivt gå dit igen, å hoppas på att det bara var en engångsföreteelse 😊
    Carro Lager

  • JossanHaugen säger:
    2017-10-16 | 22:39:45
    Bloggadress: http://jossanhaugen.blogg.se/

    Tråkigt att det blev så för er. Men hoppas att ni får ett bättre tillfälle att åka :)

Kommentera inlägget här: