Besökare totalt: Besökare idag: Carro Lager - - 1 kg till

Carro Lager

Min värld med mina hemligheter

- 1 kg till

Kategori: Allmänt

Hej 💞

Då var det redan onsdag igen, och halva veckan e redan gjord. Och gud va veckorna går fort, tyvärr även helgerna.. 

Men just denna helgen som var gick nog extra fort för denna helgen var fullspäckad av planer från fredags lunch till söndag eftermiddag.

Jag tog halva dagen ledig från jobbet, åkte ner till Kärra för att hämta upp Kevin i skolan.
Vi skulle nämligen få besök från Västerås, min kära pappa och hans härliga sambo Eva.
Dom bodde hos oss, i våran gäststuga = Hotell Långelanda 🤗😁

 

På lördagen var det först dags för innebandyträning i Kärra för Kevin, efter det var det dags för kalas.
Våran älskade goa Charlie fyllde 5 år.
Så fort det går, men så underbart när ongarna blir större, så man kan prata å diskutera med dom ❤❤❤
Så nöjd, för det bjöds på massa gott, det där som gör till kalas, men jag gjorde mig en fruktsallad 👊

 
 
 
 
 
 
 
 
Och när vi ändå var i Kärra så passade vi på att käka på Kärrakrogen, så gott att få njuta av en underbar ceasarsallad 👌 

Och eftersom jag körde så blev det vatten till middagen.
Vi alla va helt slut när vi kom hem så det blev lite häng i soffan framför Tv'n och somnade rätt tidigt.

 
 
En trött liten 5-åring 🎈❤
 
Min morbror Bigge och hans fru Ning kom och gjorde oss sällskap, alltid så kul när familjen är samlad 💞
 
Men som sagt, efter mycket ätande i helgen så kände jag att jag får köra lite xtra med träning denna vecka.
Så både måndag och tisdag var jag på gymmet och körde skiten ur mig.. 
 
Jag när det är som jobbigast ☝️
 
 
Bara ÄLSKAR att svettas!!! 
 
Det bästa med att vara på gymmet är efteråt, när jag får njuta av en sådan här kokosbolls proteindrink och bastun 👌
 
 
 
 
 
Älskar när jag får till de med mina steg 👏👏👏 
Kan tyvärr inte gå all in med mina 10.000 steg om dagen, som jag verkligen vill ☹ 
Märker att det fortfarande ibland gör ont i mina ben, så jag vågar faktiskt inte köra på som jag gjorde i början, vill inte komma dit igen då jag knappt kunde gå utan att det gjorde ont överhuvud taget... 
 
 
Och.... idag är det ju onsdag  🤗🤗🤗 
Så i morse vägde jag mig igen:
Sen förra veckan har har gått ner 1 kg till👊 
Totalt är det nu 11,2 kg på 11 1/2 vecka, wiiihoooooo  👊👊👊 
 
Idag är det även dag 80 och jag har alltså klarat mig från lösgodis och bakverk i 80!!!! dagar 
Jag e så jävla stolt. Nu är det bara 20 dagar kvar, sen har jag fixat 100 dagar... 
Det löser jag, lätt!!!! 
 
#minviktresa #ingaursäkter #jagharbestämtmig #nukörvi #massakilonmåstebort #sitterbaraiskallen #thailand2018 #dag80 #hejacarro 
Kommentera inlägget här: