Besökare totalt: Besökare idag: Carro Lager - Vilken hade du valt?

Carro Lager

Min värld med mina hemligheter

Vilken hade du valt?

Kategori: Allmänt

 
Hej 💕 
Idag är det mitten av veckan, äntligen onsdag.
Vilken också , som jag tror ni nu vet, är min vägdag. 
Just nu känns det som att det går sakta neråt, men det är ändå neråt nästan hela tiden, så det måste jag vara så nöjd  
Idag när jag ställde mig på vågen så visade det -1kg sen förra veckan.  
Så totalt är det nu -13, 2 kg, på 16 veckor ✊✊✊ 
Och jag har 17,5 kg kvar på denna resan. 
 
Trotts att det känns som att det går sakta, så går det faktiskt neråt. Och med tanke på att jag äter och dricker precis det jag vill och ändå går neråt, så kan jag inte vara annat än nöjd och ☝️ stolt 🤗👏 
Så hejja mig 👍
   
 
Jag och Fredrik har pratat länge att vi så gärna vill sätta in en kamin och nu i helgen fick vi erbjudande att få hjälp för att ta ner en vägg, så det tackar man ju inte nej till 👏👌 
 
Så här såg det ut innan 👇  
 
 
Utan vägg 👇
 
 
Innan rivning 👇 
 
 
Och efter 👇
  
 
Men nu ska vi få hit en elektriker så vi får bort sladdarna som hänger och slänger, för att sedan sätta dit en kamin 🔥
Dessa kaminer här under är dom vi är nyfikna på 😁
 
Contura 35T låg 👇 
 
Contura 556T Style 👇
 
Scanspis 65-4 👇
 
Men vi tror att vi har bestämt oss, men det håller jag för oss själva till vi vet helt hundra 💯
 
Vilken kamin hade du valt?
 
 
 
Detta inlägg får avsluta med bild på mina fina killar 
Kevin och Charlie ❤❤❤
  
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: