Besökare totalt: Besökare idag: Carro Lager - Plus för en dag

Carro Lager

Min värld med mina hemligheter

Plus för en dag

Kategori: Allmänt

Hej.
Jag får be om ursäkt för min dåliga uppdatering.
Men igår var det ialf onsdags och då var det dags för vägning...
Och där kom mitt först + på vågen. 
Jag festade i helgen och åt lite för mycket av det goda. Sen känner jag även att mensen e på G, så det hjälper väl till oxå. Men jag tog priset och tänkte att det snart går neråt igen.. 
Så igår var det ialf +0,4 kg..
Jag har sen i måndags försökt få igång kisseriet, så jag var ju tvungen att väga mig även idag, och BAM, idag stog vågen på -0,5 kg sen igår...
Så ah, det kan hända otroligt mycket med kroppen och vätskan som bildas... 
Nästa vecka vill jag gärna se en ny siffra så jag ska kämpa på med både mat och motion.
 
Tyvärr har jag inte riktigt kommit in i motionen än, jag går till gymmet men det fortfarande lite att jag känner att jag måste tvinga mig dit..
Har ingen direkt inspiration när jag kommer till gymmet, så nu har det mest blivit kondition. 
Dock känns det ju så gött efter man varit där varje gång.. bara att fortsätta kämpa på helt enkelt!! 
 
Jag har även tyvärr varit dålig det sista att måtta mig och ta bilder, så det ska jag göra på söndag igen.
Att jag valt att inte göra det är för att jag har känt att jag ätit lite för mycket och känt mig lite svullen på söndagen, så istället för att bli besviken så skiter jag i de 😁 
 
I morgon är det äntligen fredag igen och inte nog med det så ska vi bara jobba halvdag, så otroligt gött 🙅‍♀️ 
 
Med det säger vi Hej och godbaj, Kärlek 💞
//Carro 
 
 
Kommentera inlägget här: