Besökare totalt: Besökare idag: Carro Lager - Möte hos Viktväktarna

Carro Lager

Min värld med mina hemligheter

Möte hos Viktväktarna

Kategori: Allmänt

Hej 🙋‍♀️💞 
 
Idag tänkte jag dela med mig av min vikt, då det var dags för vägning igår igen.
Herrgud, veckorna bara rusar förbi, men jag gillar de, för det betyder att Thailand närmar sig med stormsteg 🤸‍♀️ 
 
Jo, som jag skrev i förra inläget, så var det min födelsedag i lördags och jag åt och drack precis det jag ville hela dagen.
Jag var så beredd på ett PLUS när det var dags att ställa sig på vågen. 
Och vågen stog på -0,3 kg sen förra veckan på morgnen. 
Snacka om att jag blev glad 👏👏👏 
 
Efter jobbet åkte jag iväg till ett viktväktarmöte.
Väl där mötte  jag en kvinna i dörren som stog och pratade i sin mobi.
Man vill ju inte lyssna på någon annans samtal, men det gick inte att undgå att lyssa då hon var så stolt och sa till den hon pratade med, så lycklig, att hon ÄNTLIGEN gått i mål.
Åh vad jag blev glad för hennes skull😊👏
 
Sen var det dags för mig att väga mig, och jag hade faktiskt gått ner ytterligare 0,1 kg sen på morgonen.
Absolut, det är 2 olika vågar, men det var ändå kul att se.
Trots min ätarhelg ☝️
 
 
Idag drog jag iväg till gymmet och fick svettas en del, gott. Men jag gillar ICKE☝️ att jag var tvungen att avsluta pga att jag mår så fruktansvärt illa.  
Men jag svettades järnet när jag gick därifrån så det är det som räknas 💪
 
   
 
 
Imorgon är det äntligen fredag och det är äntligen Kevinhelg och vecka ❤❤❤ 
Så underbart. Det blir mycket innebandy men ska även försöka julpynta....... faktiskt redan🤣 
Det är så mycket varje helg framöver, då man knappt kommer å vara hemma, så jag kommer inte hinna med det annas. Men det är ju så mysigt så det gör inget 😁
 
Men innan helg är det ju jobb, så nu måste jag nana.
 
Ha det så gott // kraaaam från mig 💞🙋‍♀️
Kommentera inlägget här: